فرماندار بهارستان بر ضرورت نگاه ویژه مدیران استان به شهرستان بهارستان تأکید کرد.
به گزارش نسیم شهرنیوز به نقل از فارس ، سعید ناجی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیران کل استانی باید توجه و نگاه ویژهای نسبت به شهرستان بهارستان داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بهارستان جدیدالتاسیس بوده و مردم منطقه با مشکلات عدیدهای دست به گربیان هستند، ضرورت دارد که مدیران کل استانی توجه و نگاه ویژهای نسبت به این منطقه داشته باشند.
فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به جدیدالتاسیس بودن شهرستان بهارستان افزود: در نوع مصوبه تأسیس این شهرستان، نواقصی وجود دارد، که نیازمند طرح تقسیماتی جدید هستیم، که در صورت اصلاح این مصوبه، شمار زیادی از مشکلات این شهرستان برطرف خواهد شد.
" اخبار نسیم شهر "...
ما را در سایت " اخبار نسیم شهر " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:57