فرماندار تاکید کرد : ضرورت نگاه ویژه مدیران استان به شهرستان بهارستان

خرید بک لینک

فرماندار بهارستان بر ضرورت نگاه ویژه مدیران استان به شهرستان بهارستان تأکید کرد.

به گزارش نسیم شهرنیوز به نقل از فارس ، سعید ناجی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیران کل استانی باید توجه و نگاه ویژهای نسبت به شهرستان بهارستان داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بهارستان جدیدالتاسیس بوده و مردم منطقه با مشکلات عدیدهای دست به گربیان هستند، ضرورت دارد که مدیران کل استانی توجه و نگاه ویژهای نسبت به این منطقه داشته باشند.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به جدیدالتاسیس بودن شهرستان بهارستان افزود: در نوع مصوبه تأسیس این شهرستان، نواقصی وجود دارد، که نیازمند طرح تقسیماتی جدید هستیم، که در صورت اصلاح این مصوبه، شمار زیادی از مشکلات این شهرستان برطرف خواهد شد.

" اخبار نسیم شهر "...

ما را در سایت " اخبار نسیم شهر " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:57

صفحه بندی