نشست فرماندار بهارستان با اعضای شورای اسلامی نسیم شهر

خرید بک لینک

اولین نشست فرماندار شهرستان بهارستان با اعضای اسلامی نسیم شهربرگزار شد.

به گزارش نسیم شهرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه سعید ناجی فرماندار بهارستان با اشاره به جایگاه اعضای شورا در نمایندگی بلافصل مردم، خاطرنشان کرد: اعضای شورا می توانند با ایجاد تعامل بین خود و رؤسای ادارات شهرستان در جهت رفع مشکلات مردم و رضایت حداکثری شهروندان قدم بردارند.

وی در ادامه با اشاره به نقش حساس و نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری خواستار عدم دخالت در امور اجرایی شهرستان شد.

اعضای شورای اسلامی نسیم شهر با بیان مشکلات این شهر از قبیل وجود پایانه، گاوداری همت، عدم وجود بیمارستان و کمبود بانک نسبت به تراکم بالای جمعیت، خواستار کمک در جهت حل مشکلات موجود شدند.

در پایان فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تأکید بر حرکت اعضای شورا در جهت حل و پیگیری مشکلات شهر ابراز امیدواری نمود که تعامل شورا با شهرداری و سایر نهادها بر پایه قانون و منافع شهر و شهروندان ادامه پیدا کند.

اخبار مرتبط:

فرماندار بهارستان خبرداد:تشکیل هیئتی برای رسیدگی به تخلفات شوراها

هئیت مرکزی نظارت ، انتخابات نسیم شهر را تایید کرد

" اخبار نسیم شهر "...

ما را در سایت " اخبار نسیم شهر " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:57

صفحه بندی