بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان به عنوان فرماندار برتر و برگزیده استان تهران معرفی شد.
به گزارش نسیم شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان ، مدیران، بخشداران، فرمانداران و دستگاه های اجرایی برتر استان تهران عصر سه شنبه طی آیینی در هجدهمین جشنواره استانی شهید رجایی معرفی و از سوی استاندار تهران تجلیل شدند.
نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران طی سخنانی در این آیین با اشاره به اینکه ارزیابی 86دستگاه اجرایی گفت: ارزیابی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در این طرح براساس دوگونه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفت.
وی با اشاره به شاخص های اختصاصی ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: رابطان و ارزیابان در بخش شاخص های عمومی نیز همچون سال های گذشته وظیفه خود را انجام دادند و به بررسی عملکردها مبتنی بر شاخص ها پرداختند.
در این مراسم بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان به عنوان فرماندار برگزیده و برتر استان تهران معرفی و تجلیل شد .
لازم به ذکر است وی دریازدهمین و پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران نیز به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده بود.
" اخبار نسیم شهر "...
ما را در سایت " اخبار نسیم شهر " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 9:57